Grupper

gruppe

SAD Samtalegrupper

Grupper for Stress-, Angst- og/eller Despressions-ramte

Vil du tale med nogle mennesker, der virkeligt forstår, hvad du siger, hvad du tænker og hvad du føler? De gør de andre deltagere i en samtalegruppe, for de har det – eller har haft det – præcis som dig. De kæmper med de samme problematikker indenfor stress, angst og depression, som du gør og sammen kan I hjælpe hinanden – og samtidig jer selv.

I Stress- og Depressionsforeningen – Greve har vi fantastiske erfaringer med samtalegrupper som en hjælp under stress, angst og depression.

Møderne ledes af en “facilitator”, hvis opgave det er at skabe trygge rammer og sikre mødernes gode forløb.
Alle møder foregår under fuld fortrolighed og uden registrering af nogen art.

Møderne foregår én aften om ugen i Greve Borgerhus. Deltagelse er gratis, men du skal være medlem af foreningen (kr. 100 for et år). Du behøver ikke at bo i Greve Kommune for at deltage.

Vi opretter også pårørende-grupper som hjælp og støtte for pårørende til stress-, angst- og depressionsramte.

Er du interesseret i at deltage i en gruppe eller har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte foreningen på mail: info@greve-sdf.dk  eller på telefon: 31 43 40 63