Foreningen

Velkommen til Stress- og Depressionsforeningen – Greve

Foreningernes formål er at være tilstede ude i lokalområderne med rådgivning, information og aktiviteter for stress- og depressionsramte, samt deres pårørende. Foreningerne har ligeledes til formål at tilbyde stress- og depressions-forbeyggende aktiviteter.

Lokalforeningen er ikke-politisk og baseret på frivillig arbejdskraft.

Vi håber at du har lyst til at støtte os og sprede budskabet om vores foreningen.

Bestyrelsen i Stress- og Depressionsforeningen – Greve.
info@greve-sdf.dk

Om foreningen

Velkommen til Stress- og Depressionsforeningen – Greve Greves lokalforening blev etableret d. 24 november 2013 og er den første af – forhåbentlig – en lang række lokalforeninger over hele landet. Foreningens formål er at være tilstede i lokalområderne med rådgivning, information og aktiviteter for stress- og depressionsramte og deres pårørende. Foreningen har ligeledes til formål …

Bestyrelse